جدیدترین اخبار رایتل

شاخه هايِ رُز چه زود رشد مي کنند ؛ انگار فهميده اند گُلهايشان را براي تـــو مي چينم ... مورد داشتیم که سر تا پاشو عمل زیبایی کرده بعد نوشته نیمه گمشدمو پیدا نمیکنم!!! لامصب تو گم شی ننتم پیدات نمیکنه :) شارژ رایتل ﭘﺴﺮﺍﯼ ﺍﻻﻥ ﺩﯾﮕﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮ ﻧﺪﺍﺭﻥ ... . . . . . . . . . ﺑﻪ ﺟﺎﺵ ﯾﻪ ﻣﯿﻠﯿﺎﺭﺩ ﻭ ﺩﻭﯾﺴﺖ ﻣﻠﯿﻮﻥ ﻭ ﺻﺪ ﻭ ﺑﯿﺴﺖ ﻭ ﺩﻭ ﺗﺎ ﺁﺟﯽ ﺩﺍﺭﻥ..

جدیدترین اخبار رایتل

دوسـتان بـزرگ همـچـون کوهـَـند هرچه ازآنـها دور شـویـم عـظمـت آنـها نمـایان تـراَست..

مطالب کوتاه و لطیف درباره رایتل

شبــــــا رنـــــگـه مـــــنه شـیــکــ ، تیــــــــــره برای خرید شارژ رایتل رفته بودم! یـه درصـــد دغـدغـه ☜مـیـتـونـه گـنـد بـزنـه بـه ☜صـــــد در صـــــد آرامـــــش

اس ام اس های خنده دار با موضوع شارژ رایتل

بابا بزرگم عاشق شعره، گفت بیا معاشره منم گفتم باشه.. گفت:سفر کرده ام ولی با مرد ناشی.. منم هول شدم گفتم:خری گم کرده ام شاید تو باشی.. دندون مصنوعیاشو دکترا بزور از تو گردنم کشوندن بیرون :/ کارت شارژ رایتل بوي رفتن ميدهي...! عطر تازه اي خريده اي...!؟ اي شهدِ لبت شباهتي از شکلات شيرينيِ خنده هايِ تو شاخه نبات سجاده نشينِ با وقاري بودم "اي بر پدرِ کرشمه هايت صلوات"



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

چهار شنبه 27 خرداد 1394برچسب:, | 23:31 | تیموررضائی شهریور |